Kategórie
Blog Dokumentacia FAQ lekaren FAQ pacient

Nová rezervácia

Nová rezervácia je správne vyplnený formulár a je doručený do vybranej lekárne. Na tejto prvej obrazovke si pacient môže skontrolovať zadané údaje. Medzi najdôležitejšie patrí rodné číslo a lekáreň, ktorej bola rezervácia doručená. Prípadnú chybu treba vyriešiť stornovaním aktuálnej rezervácie a opravou údajov v rezervačnom formulári.

Nová rezervácia liekov je označená červenou farbou. Podľa pravidiel cestnej premávky ešte stojím a čakám.

Nová rezervácia ešte nebola v lekárni otvorená. A teda nikto sa jej ešte nevenoval. Keď si rezerváciu všimne personál lekárne – automaticky sa zmení na Otvorenú rezerváciu.

Cez správu pacient môže poslať ďalšie doplňujúce informácie. Napríklad o doplnkoch, naliehavosti vybavenia, type platby…

Pacient môže vystornovať iba Novú a Otvorenú rezerváciu

Samotná možnosť storno rezervácie je na samom spodku obrazovky. Niektoré telefóny majú podľa rozlíšenia väčšie alebo menšie písmo.