Časté otázky a odpovede – lekáreň

  • Nová rezervácia
    Nová rezervácia je správne vyplnený formulár a je doručený do vybranej lekárne. Na tejto prvej obrazovke si pacient môže skontrolovať zadané údaje. Medzi najdôležitejšie patrí […]
  • Otvorená rezervácia
    Z Novej rezervácie sa po otvorení na počítači v lekárni stáva Otvorená rezervácia. Niekto sa jej začal venovať. Aj tento stav rezervácie je v červenom […]
  • Testovacia lekáreň? Nezáväzná rezervácia na otestovanie.
    Testovacia lekáreň slúži na nezáväzné otestovanie funkčnosti aplikácie Fastrecept. Rezervácia pre Testovaciu lekáreň nebude reálne spracovaná a preto nemusíte použiť reálne udaje. Informácia o novej […]
  • Má pacient prístup ku nášmu skladu?
    Nie. Pacient nevie koľko máte čoho na sklade a nevie to ani Fast Recept. V prípade že nemáte eshop, kde je zobrazená ponuka Vašej lekárne. […]
  • Čo je to Fast Pokladňa?
    Každá lekáreň zapojená do FastRecept má aspoň jednu pokladňu označenú nálepkou Fast Pokladňa. Táto pokladňa je určená pre pacientov, ktorí už majú rezerváciu pripravenú na […]
  • Ako si stiahnem aplikáciu Fast Recept?
    Veľmi jednoducho. Aplikácia je dostupná na google play a po kliknutí na odkaz sa Vám zobrazí stránka aplikácie na google play. Po nainštalovaní aplikácie sa […]
  • Ako sa môžeme zapojiť do Fast Recept?
    Veľmi jednoducho. Najprv by ste si mali prečítať dokumenty potrebné k prevádzke služby Fast Recept. Vyplňte registračný formulár a po overení emailu si vytvoríte heslo do Fast […]
  • Ako rýchlo sa môžeme zapojiť do Fast Recept?
    Robíme čo môžeme aby to bolo rýchle a jednoduché. Prakticky už do 1 hodiny od podpisu zmluvy a jej doručenia cez email môžete vybavovať nové […]
  • Platí sa za každú rezerváciu?
    Nie. Rezervácie stornované pacientom hneď po vytvorení rezervácie nie sú spoplatnené. Ani otvorené rezervácie stornované lekárňou nie sú spoplatnené. Rezervácia je spoplatnená až keď ju […]
  • Sme malá lekáreň s jedným výdajným miestom. Ako vybavíme pacienta prednostne?
    Pravdepodobne to budete mať trochu zložitejšie. Hlavne čo sa týka prípravy samotných rezervácií. V malej lekárni už poznáte svojich zákazníkov. Dôležité je aby ste mali […]
  • Je služba Fast Recept bezpečná?
    Áno. Používanie aplikácie Fast Recept je bezpečné, jednoduché a intuitívne. Na serveroch používame šifrovanie na úrovni domény prostredníctvom SSL certifikátu. Osobné údaje pacientov sú pred […]
  • Náš SW nepodporuje rezervovanie liekov. Čo s tým?
    Spýtajte sa svojho dodávateľa SW, či je tomu naozaj tak. V opačnom prípade si musíte nastaviť vnútorné procesy pri vybavovaní rezervácií podľa svojich aktuálnych podmienok. […]
  • Môžem rezerváciu stornovať?
    Áno, rezervácia môže byť vystornovaná pacientom aj lekárňou pred jej pripravovaním. Následne môže byť rezervácia vystornovaná iba zo strany lekárne. Keď pacient musí rezerváciu vystornovať […]

Máte inú otázku? Pošlite nám ju cez kontaktný formulár a odpovieme Vám čím skôr. Výber častých a zaujímavých otázok Vám prinášame na tejto stránke.